Αριστοτέλης Γκούμας: Ο τελευταίος μάρτυρας της Χειμάρρας! 12/8/2010 Η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣΦρίκη, ὀδύνη καὶ ἀποτροπιασμὸ προξένησε στὸν ἑλληνισμὸ ὅπου γῆς, ἡ εἴδηση ποὺ ἔσκασε σὰν βόμβα  ἀπὸ τὴν πολύπαθη ὅσο καὶ ἡρωικὴ Χειμάρρα τῆς Βορείου Ἠπείρου. Μία συμμορία(γιατί περὶ συμμορίας πρόκειται) νέων Ἀλβανῶν σκότωσαν ἐν ψυχρῶ ἕνα νεαρὸ βορειοηπειρώτη, τὸν 37/χρoνο Ἀριστοτέλη Γκούμα τοῦ Ἠλία, γιατί τολμοῦσε νὰ μιλάει ἑλληνικὰ μέσα στὸ μαγαζί του. Περιστατικὰ λεκτικῆς βίας ὅσο καὶ συμπλοκῶν παρατηρήθηκαν ἀρκετὰ συχνὰ τὰ τελευταῖα χρόνια,  ἀπὸ ὁμάδες «ἀγανακτισμένων» ἀλβανῶν ποὺ περιφέρονταν στὴν περιοχὴ βρίζοντας καὶ ἀπειλώντας ὅποιον μιλοῦσε ἑλληνικὰ  καὶ γράφοντας ὑβριστικὰ συνθήματα στοὺς τοίχους τῶν σπιτιῶν καὶ τῶν καταστημάτων τῶν Ἑλλήνων.

…………

«Απὸ τὴ Δευτέρα 9 Αὐγούστου ὁμάδες ἐγκάθετων ἔφθασαν στὴν Χειμάρρα. Δημιούργησαν ἀλλεπάλληλα ἐπεισόδια, ἀντιμετώπιζαν μὲ ἄσχημο τρόπο τοὺς ντόπιους, ἦρθαν στὰ χέρια μὲ ἀρκετοὺς καὶ σὲ κάποιες περιπτώσεις ἀπείλησαν μὲ μαχαίρια. Ἀφορμὴ ἦταν ἡ ἑλληνικὴ γλώσσα ποὺ ἄκουγαν νὰ μιλοῦν οἱ Χειμαρριῶτες.

Οἱ Χειμαρριῶτες εἶχαν καταγγείλει στὴν ἀστυνομία τὰ γεγονότα καὶ εἶχαν ἐκδηλώσει τὴν πρόθεσή τους νὰ καταθέσουν μήνυση κατὰ τῶν συγκεκριμένων ἀτόμων ἀλλὰ ὁ ἀστυνομικὸς διοικητὴς ὄχι μόνο δὲν τοὺς ἐπέτρεψε,ἀλλὰ τοὺς προπηλάκισε λεκτικὰ καὶ τοὺς ἀπομάκρυνε μὲ προσβλητικὸ τρόπο συνεπικουρούμενος ἀπὸ ὁμάδα ἀνδρῶν του.

Λίγο πρὶν ἀπὸ τὰ μεσάνυχτα (12 πρὸς 13 Αὐγούστου), στὸ Καμπὶ τῆς παλαιᾶς Χειμάρρας, καὶ ἐνῶ ὑπῆρχε ἀκόμα ἀρκετὸς κόσμος ἔξω, ἔβρισαν τὸν ἄτυχο Ἀριστοτέλη Γκούμα. Αὐτὸς δὲν ἄντεξε τὶς συνεχεῖς προκλήσεις καὶ τὸν ἐξευτελισμό, ἀντέδρασε καὶ προσπάθησε νὰ τοὺς ἀπομακρύνει καλώντας τους νὰ λύσουν τὸ «ζήτημα» λίγο μακρύτερα. Ἡ ἀποκοπὴ τοῦ Ἀριστοτέλη ἀπὸ τοὺς συντοπίτες του, θεωρήθηκε ὡς εὐκαιρία γιὰ τοὺς δράστες. Αὐτοὶ ἐπιβιβάστηκαν σὲ αὐτοκίνητο καὶ ὅρμησαν ἐναντίον του καὶ στὴν συνέχεια πέρασαν μὲ τὸ ὄχημα πάνω ἀπὸ τὸ σῶμα του.»

Τὸ πρωτοφανὲς αὐτὸ γεγονὸς(καθὼς τὰ τελευταία χρόνια ἀρκετοὶ εἶχαν πιστέψει ὅτι ἡ Ἀλβανία ἀπαλλάχθηκε πιὰ ἀπὸ αὐτὲς τὶς πρακτικὲς)  ἦταν ἡ σταγόνα ποὺ ξεχείλισε τὸ ποτήρι τῆς ὀργῆς τῶν Χειμαρραίων. Λαὸς ἀνυπότακτος καὶ σκληροτράχηλος ἀπὸ τὰ  πανάρχαια χρόνια, ποὺ ὑπέφερε τὰ πάνδεινα ἀπὸ τὸ κομμουνιστικὸ καθεστὼς τοῦ Χότζα χωρὶς νὰ χάσει τὴν ἑλληνικότητά του,  δὲν ἄντεξε αὐτὸ τὸ βάρβαρο ἔγκλημα, σὲ ἐποχὲς ὑποτίθεται δημοκρατικῆς ἐλευθερίας. Μετὰ τὴν ἀποτρόπαια αὐτὴ δολοφονία ἀναβρασμὸς καὶ ὀργὴ ἐπικράτησε στὴν περιοχἠ. Οἱ Χειμαρριῶτες ἀπέκλεισαν τὸν ὁδικὸ ἄξονα Αὐλώνας –Ἁγίων Σαράντα ποὺ διέρχεται ἀπὸ  τὴν Χειμάρρα καὶ ἀποτελεῖ τὸν κύριο τουριστικὸ ἄξονα τῆς Ἀλβανίας. Ἡ ἀγανάκτησή τους  ξεχείλισε ὅταν τὰ ἀλβανικὰ ΜΜΕ προσπάθησαν νὰ παρουσιάσουν τὸν φόνο σὰν αὐτοκινητιστικὸ ἀτύχημα. Ἡ ἑνωμένη καὶ δυναμικὴ  αὐτὴ ἀντίδραση ποὺ προκάλεσε ἕνα ἄνευ προηγουμένου κυκλοφοριακὸ ἔμφραγμα ἐπὶ 14 ὧρες (οἱ κάτοικοι εἶχαν δηλώσει ὅτι θὰ ἔκλειναν τὸ δρόμο ὡς τὴν ὥρα τῆς κηδείας στὶς 12 τὸ μεσημέρι τῆς 13ης Αὐγούστου) ἔκανε τὸ θέμα καὶ συνακόλουθα καὶ τὴ δολοφονία, πρώτη εἴδηση στὰ ἀλβανικὰ ΜΜΕ καὶ ξαφνικὰ τὸ ἀλβανικὸ κράτος εἶχε νὰ διαχειριστεῖ μία κρίση ποὺ προφανῶς ξέφευγε ἀπὸ τὸν ἔλεγχο καὶ τοὺς ὑπολογισμούς του

 Ἄμεση ἦταν βεβαίως καὶ ἡ ἀντίδραση τῶν πολιτικῶν φορέων τῶν Βορειοηπειρωτῶν μὲ τὴν ΟΜΟΝΟΙΑ, τὸ ΚΕΑΔ ἀλλὰ καὶ ἄλλες ὀργανώσεις νὰ καταδικάζουν τὴ δολοφονία καὶ ὅσα προηγήθηκαν, νὰ διαμαρτύρονται στοὺς διεθνεῖς φορεῖς γιὰ τοὺς ἐθνοτικοὺς διωγμοὺς εἰς βάρος τῶν Χειμαρριωτῶν καὶ νὰ ζητοῦν τὴν παραδειγματικὴ τιμωρία τῶν ἐνόχων.Παράλληλα οἱ Ἕλληνες ἔπαρχοι στὸ χῶρο τῆς Β. Ἠπείρου προχώρησαν σὲ συμβολικὸ κλείσιμο γιὰ 1 ὥρα τῶν ὑπηρεσιῶν στὶς ἐπαρχίες τους, στὴ μνήμη τοῦ Ἀριστοτέλη.

Στὴν περίπτωση αὐτὴ  μάλιστα εἴχαμε γιὰ πρώτη φορά, καταδίκη της δολοφονικῆς αὐτῆς ἐνέργειας καὶ ἀπὸ τὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Τιράνων καὶ πάσης Ἀλβανίας κ. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ ὁ ὁποῖος βρισκόταν στὴν περιοχὴ τῆς Δροπόλεως  γιὰ τὸν ἑορτασμὸ τῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου, μὲ τὴν ἑξῆς ἰδιαίτερα αὐστηρὴ δήλωση:

«Μὲ ὀδύνη συμμετέχω στὸ βαθὺ πόνο ποὺ προκάλεσε ἡ δολοφονία τοῦ Ἀριστοτέλη Γκούμα στὴ Χειμάρρα, δεόμενος ὅπως ὁ Θεὸς ἀναπαύσει ἐν εἴρηνη τὴν ψυχή του.Τέτοιες ἀδικαιολόγητες βίαιες πράξεις, ἀπόλυτα καταδικαστέες ἀπὸ κάθε ἐχέφρονα, ἀπειλοῦν νὰ δυναμιτίσουν τὸ κλίμα ἁρμονικῆς συνυπάρξεως, γιὰ τὸ ὁποῖο ὅλοι οἱ σώφρονες πολίτες τῆς Ἀλβανίας ἔχουν ἀγωνισθεῖ. Καὶ ἀκόμη ἀπειλοῦν νὰ πυροδοτήσουν νέες συγκρούσεις καὶ μίση στὴν εὐρύτερη περιοχή.

 Στην κρίσιμη λοιπὸν αὐτὴ στιγμή, ἀπαιτεῖται ἀπὸ κάθε ὑπεύθυνο νηφαλιότητα, ἀποφυγὴ αὐτοδικιῶν, ἀναζήτηση τῆς ἀλήθειας καὶ ἐπιβολὴ τῆς δικαιοσύνης. Καὶ ἀκόμη ἐπιβάλλεται νὰ ἐνταθοῦν οἱ εἰλικρινεῖς προσπάθειες γιὰ νὰ ἐξασφαλιστεῖ ὁ σεβασμὸς τῆς ἐλευθερίας κάθε πολίτη καὶ ὅλων γενικῶς τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων του.»

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣΣτὴν  Ἑλλάδα ποὺ ἤδη παραμονὲς Δεκαπενταυγούστου τὰ πάντα ἔχουν νεκρώσει,  ἦταν μεγάλος ὁ φόβος μας ὅτι τὸ φρικτὸ αὐτὸ ἔγκλημα θὰ θαφτεῖ στὴ θερινὴ ραστώνη τῶν ἡμερῶν καὶ στὴ συνήθη ἀπραξία τῆς ἑλληνικῆς πολιτείας. Ὡστόσο ὅλοι οἱ βορειοηπειρωτικοὶ σύλλογοι καὶ φορεῖς,(πολύ σημαντικός ὑπῆρξε ἐδῶ ὁ ρόλος τῶν ἱστοσελίδων)    βομβάρδιζανν ἀπὸ τὸ πρωὶ τὰ ἑλληνικὰ ΜΜΕ μὲ ἀνακοινώσεις καὶ ἀνταποκρίσεις ἀπὸ τὴ Χειμάρρα. Τὸ ἀδιανόητο αὐτὸ καὶ βάρβαρο γεγονὸς, νὰ χάσει τὴ ζωὴ του ἕνας Ἕλληνας ἐπειδὴ  καὶ μόνο μιλοῦσε ἑλληνικὰ, συγκλονίζει τὸν ἑλληνισμὸ σὲ ὅλη τὴν οἰκουμένη. Σὰν ἀποτέλεσμα ἡ δολοφονία τοῦ Ἀριστοτέλη μεταδίδεται ἐκτενέστατα ἀπὸ τὰ ἑλληνικὰ τηλεοπτικὰ κανάλια καὶ γιὰ πρώτη φορὰ ἴσως, παρουσιάζεται χωρὶς παρωπίδες ἡ οὐσία τῶν γεγονότων. Ὅτι δηλαδὴ οἱ Ἀλβανοὶ ἀρνοῦνται στὴ Χειμάρρα τὴν ἀδιαμφισβήτητη ἑλληνικότητά της.

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣΣτὴ Χειμάρρα οἱ κάτοικοι μὲ βουβὸ πόνο καὶ ἀξιοπρέπεια κηδεύουν τὸ παλληκάρι τους  ποὺ ἔφυγε τόσο ἄδικα. Τὸ φέρετρό του σκεπασμένο μὲ τὴ γαλανόλευκη σημαία εἶναι ἀπὸ μόνο του μία γροθιὰ στὸ στομάχι σὲ ὅλους ὅσους  θεωροῦν πὼς μὲ τὴ  βία θὰ σβήσουν τὴν ἑλληνικότητα τῆς περιοχῆς. Ἐντύπωση ὡστόσο καὶ σοβαρὰ ἐρωτηματικὰ προκαλεῖ τὸ γεγονὸς πὼς στὴ σορὸ δὲν ἔγινε νεκροψία ἀπὸ ἰατροδικαστὴ. Ἡ ἀλβανικὴ κυβέρνηση τρομαγμένη ἀπὸ τὰ ἀποτελέσματα τῆς βίας ποὺ ἡ ἴδια ἀνέχθηκε τόσο καιρό, ἀντιδρᾶ καὶ καταδικάζει τὸ γεγονός. Ἡ ἀστυνομία συλλαμβάνει ἔξι ἀπὸ τὴν ὁμάδα τῶν δραστῶν(19-25 ἐτῶν) καὶ ἐπικηρύσσει τὸν ὁδηγὸ Ἰλὶρ Μουκάι ποὺ διέφυγε προσωρινὰ ἀλλὰ παραδίδεται μετὰ ἀπὸ τρεῖς ἡμέρες. Οἱ γελοῖες δικαιολογίες τους περὶ ἀτυχήματος καταρρίπτονται ἀπὸ τὶς μαρτυρίες τῶν Χειμαριωτῶν ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τὸ γεγονὸς ὅτι ὅλοι τους φέρονται ὡς μέλη σὲ διαδικτυακὲς ὁμάδες μὲ ἐθνικιστικοὺς προανατολισμούς.

Ὁ ἀλβανὸς πρωθυπουργὸς Σαλὶ Μπερίσα μὲ μία πρωτοφανῆ ὅσο καὶ «πονηρὴ» δήλωσή του ἀποδέχεται μπροστὰ στὶς ἔντονες ἀντιδράσεις, ὅτι δὲν πρόκειται γιὰ ἀτύχημα, ἐνῶ ἀναγνωρίζει καὶ τὸ «δίγλωσσο» χαρακτῆρα τῆς περιοχῆς, ἂν καὶ αὐτὸ συμβαδίζει μὲ τὴν ἐπίσημη ἀλβανικὴ θέση ὅτι δηλαδὴ οἱ Ἕλληνες ἦρθαν στὴ «νότιο Ἀλβανία» πρὶν 200 χρόνια ὡς καλλιεργητές ἀπὸ τὸν Ἀλὴ Πασὰ  καὶ δὲν εἶναι γηγενεῖς στὸν τόπο αὐτό.(Ἡ μετάφραση ὅπως δημοσιεύθηκε στα ΜΜΕ)

Ο Αριστοτέλης ήταν 37 ετών, δεν ήθελε και δεν δέχτηκε να είναι σκλάβος. Ο Αριστοτέλης ήταν περήφανος Έλληνας. Ο Αριστοτέλης , όπως και ο Τάσος και ο Σολωμός θυσιάστηκε για να ξεπλύνει την ντροπή της γενιάς μας , της ναρκωμένης και αφοπλισμένης. Ο Αριστοτέλης, όπως κι ο Τάσος κι ο Σολωμός μας «ξελάσπωσε»: όταν η επόμενη γενιά θα σταθεί μπροστά μας και γεμάτη περιφρόνηση θα μας ζητήσει τον λόγο, θα μπορούμε να ψελλίσουμε ότι «υπήρχαν και κάποιοι που ήταν ήρωες.»…

ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΓΚΟΥΜΑ.Προς το παρόν όμως, οι Έλληνες , «ραγιάδες των ραγιάδων», ανάξιοι του ονόματος που φέρουν(όχι όλοι ευτυχώς) , λιάζονται, τρώνε και πίνουν, ζούνε κτηνωδώς, θεωρώντας, βλακωδώς, ότι όλα αυτά δεν τους αφορούν. Θεωρώντας, ίσως, ότι θα ζουν για πάντα ή έστω για πολύν καιρό ακόμη, (ενώ μπορεί να μην γυρίσουν καν από τις διακοπές τους ), ότι το αύριο είναι διασφαλισμένο, ότι όλοι «όσους κλείνει η πόρτα τους» είναι ασφαλείς. Κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν ότι η πατρίδα κατέχεται, ότι ζουν κυκλωμένοι από πάνοπλους εισβολείς, ότι το μάθημα που δίνουν στα παιδιά τους κάθε μέρα είναι πώς να σκύβουν το κεφάλι. Κλείνουν τα μάτια και αρνούνται να δεχθούν την ζοφερή πραγματικότητα, αυτήν που δημιούργησαν χρόνια αδράνειας και ανοχής, χρόνια απαξίωσης κάθε ιδανικού, χρόνια λατρείας του χρήματος και της ύλης, χρόνια πλύσης εγκεφάλου με ειρηνιστικά κηρύγματα.

πηγές
ΣΦΕΒΑ

Tα νέα της Β.Ηπείρου

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s